torsdag 21. februar 2013

ny KRAFT ny VISDOM - Challenge Me Happy

Challenge Me Happy har denne måneden en utfordring hvor temaet er  Typography. En flott utfordringsblogg. Vel verdt en titt! Jeg har valgt å bruke en av de tekstene fra Bibelen som står meg nærmest, "Bønn om styrke og innsikt" fra Paulus brev til Efeserene. Her er det mye godt og hente!






Jeg har lagt teksten inn i Word og redigert den der og satt den sammen med ulike fonter. Arkene jeg har brukt er overraskende nok fra....MME -  Lost&Found 3. Kjøpt på Inspirerende Hobby. Jeg har valgt et enkelt uttrykk denne gangen med maskinsøm og noen blomster fra Papirdesign og Prima. Stickersene er fra Papirdesign og de svarte bokstavene fra American Craft. Nøkkelen er fra Mariannedesign.

4 kommentarer:

  1. Flott med de forskjellige fontene i teksten. Nydelig scrappet!
    Ha en deilig helg :o)

    SvarSlett
  2. just beautiful, thanks for taking part in the CMH Challenge

    SvarSlett
  3. Wow, this is beautiful!! Well done mixing fonts - not always easy to do!! So glad you joined us for this challenge at CMH!!

    SvarSlett
  4. So beautiful!! I love it so much :) Thanks for playing with us at CMH!

    SvarSlett