søndag 24. februar 2013

Konfirmasjonskort - Modeller for Bok og Media

Her kommer et par konfirmasjonskort jeg har lagd for Bok og Media i Molde.

Arkene er fra Panduro, Vibeke Spigseth og alison kreft. Blomster, bånd, stempler og blonder fra Panduro. Sommerfuglpunch fra Martha Stewart (MS) og Hjertedies fra Marianne Design. Kantpunchen med hjerter er også fra MS. Ferdigstansede sommerfugler eller klippeark med sommerfugler er å få kjøpt på Bok og Media.

Blonden er limt på baksiden av hjertet med Panduros "Quick Glue" -panokit. For å bruke hjertediesen trenger du også en "BigShot" eller lignenede for å stanse ut figurene.

Da håper jeg dere finner litt inspirasjon til konfirmasjonsinvitasjoner. Det kommer mer etterhvert.

Ha ei fin uke!




Dette kortet er hel enkelt laget med lag på lag med ark. Blomstene kjøpes ferdige slik dere ser dem. Båndet er limt rundt ryggen og på baksiden av kortet. Lag lange nok ender slik at det er lett å knyte en sløyfe. Klipp deretter av endene til ønsket lengde. Når jeg bruker kantpunch, slik jeg har gjort på det rosa arket, starter jeg på midten av arket slik at avslutningen blir lik på begge ender.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar