lørdag 2. februar 2013

A friend knows,,,,

Anonyme Timeglass fortsetter med ny utfordring. I tillegg til maling, glitter og minst 10 perler/diamanter skal det i oppgave nr 2 lages to ting som matcher - en liten og en stor.



Jeg har kost meg med MME s 6x6 ark nok en gang. Jeg har ellers brukt fuglecharms fra Storyteller, blomster fra Papirdesign og Prima, swirler fra Prima, Dies fra Mariannedesign, akrylmaling og notestencil og et digistamp jeg vant hos SugarCreekHollow, og til sist maskinsøm og glitterlim i bronse.

Jeg legger disse inn som bidrag til Trykkpressa Februar og Sugar Creek Hollows utfordring Romantic Love.


7 kommentarer:

  1. Superlekre kort du har laget:)
    Tusen takk for bidrag til anonyme timeglass:):)

    SvarSlett
  2. Vakre! Kjekt å kikke i bloggen din :)

    SvarSlett
  3. så flot og lækre farver du har brugt.Tak for at du deltager i AS timeglass
    Pia

    SvarSlett
  4. Nydelige begge to :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  5. Anonym05:07

    i just love this card the colors and the flowers lovely...thanks for sharing with sch this week...lizzi

    SvarSlett
  6. what grgeous creations, love the peach flowers so glad you joined us at SCH
    hugs

    SvarSlett