søndag 16. oktober 2011

Julekort

Ja, nå er visst jeg også kommet i siget med julekort. Her har jeg bla brukt en hjertekortmal, som jeg formiska og malte med Distress. Vintage photo er en perfekt pepperkakefarge har jeg funnet ut. Tegnet flere enkle hjerter og malte de likedan.




Oppi hjertet puttet jeg en liten "skriftrull". Det bel så lita skrift at det var vanskelig å ta et skikkelig bilde av teksten, men for den som vil kan dere finne teksten i Bibelen i Johannes 1,14. Det er det sentrale julebudskapet for meg, og syns det var fint å ha det med som julehilsen. 



Laget en liten "tag" og hengte på pepperkakeranken med "God Jul" hilsen på. Bokstavene er fra et BoBunny ark, Combo stickers.




1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort, Liven! Så flott med de hjertene, og et koselig motiv! Og det gjorde seg med den MS-snøkrystallborden!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett