tirsdag 25. oktober 2011

Julekort hvitt på hvitt

Her er mitt bidrag til Anonyme scrappere sin utfordring "Hvitt på hvitt". Den satt langt inne, og ble til litt etter litt både i tanker og når jeg begynte å jobbe med dette kortet i kveld. Tusen takk for perlerankene jeg fikk på treffet, Therese . De fikk jeg god bruk for her ser du.


Stempelet er malt med Distress. Blåfargen på lue og jakke, er Broken China blandet med Stormy sky. Godt fornøyd med den fargen. Blomster og Snøkrystaller er bla stanset ut i hvit Bazill kartong. 




Idéen til å bruke snøkrystallene på denne måten fikk jeg fra et julekort hos  Wenches kort og papir.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget! herlig motiv og nydelig pyntet!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et herlig motiv!
    Tusen takk for at du deltar hos AS.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. Der er ditt ja:-) Du har rett; farger kan virkelig "forandre" utseendet på stemplet! Nydelig kort du har laget da, virkelig fint pyntet!

    SvarSlett
  4. Nydlig kort, veldig lekkert med den bånd banneren du har laga:)
    Takk for at du er med å deltar i AS.
    Marit

    SvarSlett