mandag 13. februar 2012

My friend

Jeg klarte det! Nå er siste bidrag til Anonyme Scrapperes utfordring Anonyme Timeglass i havn. Dette var en fri oppgave. Arkene fra Lost and Found og FabScraps gjorde nesten kortet av seg selv. Disse produsentene lager noen fantastisk flotte ark..... Liker godt disse store bokstavene også, men husker dessverre ikke produsenten. Primablomsten passet godt til dette arket synes jeg.


 Dette franske ordtaket fant jeg i en liten sitatbok (innsiden av kortet):



 Og baksiden ble slik med arket fra FabScraps:

6 kommentarer:

  1. Dette var lekkert!
    Nydelig med den blomsten og fargene!

    SvarSlett
  2. Lekkert kort!! :) Gratulerer med vel gjennomførte oppgaver!! Veldig gøy å være med på, selv om jeg fikk litt tidspress på den siste oppgaven... Klem!!

    SvarSlett
  3. :) For ett lekkert bidrag
    - må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  4. Stilig kort, lekkert ark du har brukt:-) Så fint med den blomsten og det lille hjertet.

    SvarSlett
  5. Hei igjen :)
    Nydelig kort dette også, herlige sarte farger :)
    Her er scrappebutikken vi snakket om i sted, tror ikke de har nettbutikk, men mail henne :)
    http://hobbyhagen.no/

    Ha fortsatt ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Lekkert kort, og ikkje nødvendig med masse pynt med så flott papir og tekst. Imponert over at du har klart å fullføre utfordringen Anonyme timeglass.
    Bildet av skiløparen har eg funnet på nettet. Kan godt sende det til deg på e-post viss du trenger det :)

    SvarSlett