tirsdag 13. desember 2011

Ny gaveeske med gullkorn for hver måned

De siste dagene har jeg laget denne gaveesken med et "gullkorn" for hver måned. Utrolig hva man kan bruke en "mobil"- eske til..... Esken er dekt med ark fra Cosmo Cricket - de har så masse fint... Til kortene har jeg brukt bla ark fra October Afernoon og Pion design. Jeg legger denne inn som bidrag til Scrappekammerets utfordring 43 - Rød og Vintage Udfordring 33 - Værtindegave.






Viser et lite utvalg av månedskortene også:





4 kommentarer:

  1. Vilken fiffig idé! Välgjort. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. For en kreativ eske du har laget! Lekkert pyntet og virkelig flott innhold i den! En veldig god ide å ta med seg videre!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår røde utfordring på Scrappekammeret!
    I dag har vi lagt ut en ny utfordring - håper du blir med på denne også!
    God jul!!
    --klem--

    SvarSlett
  4. Nydelig, Liven! Håper også du nyter dagene. Jeg jobber for mye, og rekker rett og slett ikke alt jeg gjerne skulle gjort. Sukk.

    Men tusen takk for bidraget til Scrappekammeret! Klem!

    SvarSlett