lørdag 21. september 2013

Sketchbook365 - Se, mamma....

I ettermiddag har jeg kost meg med oktoberskissen til Sketchbook365. Jeg anbefaler virkelig bloggen deres og ikke minst magasinet deres Scrap365... Der er det masse, masse god inspirasjon å hente. Jeg har begynt å abonnere på det, og angrer ikke et sekund....

Her er min løsning på skissen, den ble ganske nær opp til utganspunktet denne gangen.
Syns dette bilde av Junemor er så herlig....det inviterte virkelig til en sommerfugl på nesen...


Her er skissen:


Her har jeg brukt både maskinsøm og håndsøm. Arkene er fra Prima, MME og October Afternoon. Marihønene fant jeg i ei restekasse i en butikk for flere år siden.


De store bokstavene er stanset ut med Tim Holtz´ alfabetdies og stickersene er fra Papirdesign.



Jeg legger også LOen inn som bidrag i den åpne utfordringen til den nye bloggen "Cherish This - memories for life". En blogg med både kort og LO utfordringer. Ta en titt her.



Ha ei flott scrappehelg videre folkens!

6 kommentarer:

  1. This is sooo sweet :D Love all the details that fit in so perfectly with the photo! Thank you so much for playing along with us at Sketchbook365, Ali x

    SvarSlett
  2. Artig bilde og leken oppsetning av LO! Takk for at du er med utfordringen til Cherish This!

    SvarSlett
  3. For et herlig bilde :) Stilig oppsett, og herlige farger. Tusen takk for deltakelsen hos Cherish This :

    SvarSlett
  4. Så koselig LO! Stilig oppsett og så flott pyntet!

    Takk for et flott bidrag hos oss i Cherish This - Memories for Life :-)

    SvarSlett
  5. Anonym12:54

    Such a darling layout! Love the stitching! Thanks for joining us at Sketchbook365!

    SvarSlett
  6. Så morsom layout!! Ble i skikkelig godt humør av den. Takk for at du ble med i utfordringen hos Cherish This - Memories for life.

    SvarSlett