onsdag 15. mai 2013

"Frihet" - She´s so cute 34


Hei, denne måneden er jeg gjestedesigner for TJSC. Tema er "Frihet".

Utfordringen jeg har laget finner dere her

Jeg har fulgt skissen ganske tett, men med noen variasjoner. Jeg har brukt maskinsøm, ark fra MyMindsEye, blomster og sommerfugler fra Prima og knapper fra min mormors samling. Den svarte teksten er skrevet for hånd. Sitatene er fra Tore Thomassens sang "Fly, sommerfugl, fly". Bokstavdies fra Tim Holtz. Og til sist litt "splætting" med DistressInk.



Jeg har denne gangen klipt ut bildene med siluettsaks. Dette medførte en del utfordringer i oppsettet. Ikke helt sikker på om jeg landa godt her, men velger å bruke denne LOen som inspirasjon til dere likevel.






Da håper jeg mange vil prøve seg på denne utfordringen. Gleder meg til å se hva dere lager! 
Her er RAKen vinneren vil få av meg:


1 kommentar: