fredag 10. mai 2013

Må din vei komme deg i møte....

I ettermidddag har jeg laget en konfirmasjonsgave til datteren av noen gode venner av oss. Denne irske velsignelsen er så flott synes jeg....

Dette er også en LO limt på lerret, 8"x8". Fargegjengivelsen ble dessverre dårlig....det skal være lilla og grått



Jeg har skrevet ut teksten på skriveren vår rett på mønsterarket fra MME. Øyenstikkeren er fra Storyteller, Blomstene er fra Prima, Wild Orchid Craft og Panduro. Sommerfugldiesen er fra Marianne Design.

MME arkene og charms er kjøpt på Inspirerende Hobby og sommerfugldiesen er kjøpt på Bok og Media i Molde.


Jeg har også laget et matchende kort:


Jeg legger inn disse i Scrap a´Longs utfordring "dies/punch" og Wild Orchid Crafts utfordring "3 or more different flowers".

2 kommentarer:

  1. Nydelig - bade dette og det forrige! Nydelige blomsteklynger og flott med søm!

    SvarSlett
  2. Absolutely gorgeous sweetie, thank you for joining us at WOC this time hugs Pops x x x x

    SvarSlett